• 0
Kontakt telefon
+381 65 90 500 15

Reklamacije

Kupac može da izjavi reklamaciju na kupljenu robu preko sajta Roxon na sladeće načine:

  • Pisanim putem na elektronsku adresu  office@roxon.rs 
  • Na broj telefona 024555240 (cena razgovora se tarifira najviše po ceni redovnog poziva)

Početak roka kod zaprimljenih reklamacija pisanim putem, elektronskim putem, telefonskim putem, se vodi od datuma dosatvljanja reklamiranog artikla i dokaza o kupovini Prodavcu.

Prilikom reklamiranja kupljene robe kupac je dužan da priloži reklamiranu robu kao i dokaz o plaćanju.
Kupac je u obavezi da navede sledeće podatke: ime i prezime, adresu, broj telefona, elektronsku adresu, kako bi prodavac mogao da ga obavesti o odluci o rešavanju reklamacije.

Potrošač ima pravo da u zahtevu za otklanjanje nesaobraznosti robe u ugovoru, zatraži sledeće: zamenu robe za drugu robu, vraćanje sredstava uz povrat kupljene robe Prodavcu, umanjenje cene ili popravku.

Potrošač je dužan da se pridržava uputstava za primenu proizvoda.

Prodavac je dužan da u roku od 8 (osam) dana od dana prijema reklamacije, odgovori Potrošaču na izjavljenu reklamaciju, poštom ili elektronskim putem.

Prodavac je dužan da u roku od 15 (petanest) dana od dana prijema reši reklamaciju.

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija.

Prodavac vodi knjigu evidencije primljenih reklamacija koja sadrži sledeće podatke: podatke o podnosiocu Reklamacije, datumu prijema Reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti, zahtev iz Reklamacije, datum izdavanja potvrde o prijemu Reklamacije, podatke o odluci o odgovoru Potrošaču kao i datumu dostavljanja odluke Potrošaču.
Prodavac čuva evidenciju o primljenim reklamacijama najmanje 2 (dve) godine od dana podnošenja reklamacije Potrošača.

Obrada podataka o ličnosti prilikom evidencije reklamacija odvija se u skladu sa članom 12. Stav 1. Tačka 2 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti. 

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.